Pruprietà è Applicazioni Di Prudutti Diamond CBN Cù Bond Sferente

1A1,11V9-9

Prudutti Resin Bond

I prudutti di ligami di resina anu e caratteristiche di una bona auto-affilatura, taglio forte, alta efficienza, rugosità di a superficia di u pezzu di travagliu, menu generazione di calore, è senza brusgiate di pezzi.Rettifica di precisione efficiente per a maiò parte di i pezzi.
Prodotti di diamanti legati in resina: usati principalmente per a lavorazione di carburu di tungstenu, materiali ceramici, materiali magnetichi, materiali di silicone, materiali in lega di spray termale, etc.
Prodotti di leganti di resina CBN: usati principalmente per a trasfurmazioni di l'acciaio à alta velocità, ghisa, etc.

Prodotti di Bond vitrificati

A forza di u ligame di questu ligame à l'abrasivu hè megliu cà quellu di a resina.Dopu chì l'attrezzatura di macinazione hè furmatu, a superficia di travagliu hà una bona prestazione di tenuta di chip, per quessa ùn hè micca faciule d'ostruisce, u tagliu hè forte, l'efficienza di macinazione hè alta, è l'espansione termale hè chjuca, è a precisione di machining hè faciule da cuntrullà. .Sti carattiristichi sò favurèvuli à u prugressu liscia di u prucessu di macinazione, cusì ligame vitrificatu hè Un agentu di ubligatoriu chì hè largamente utilizatu in u presente.

陶瓷 (6)
1V1 5

Prudutti di Metal Bond

I prudutti di ligami metallici sò carattarizati da alta efficienza, bona auto-affilatura, alta capacità di taglio, forte forza di tenuta è bona resistenza à l'usura.
Prudutti di diamanti di leganti metallici: usati principalmente per a trasfurmazioni di cristalli di quartz, carburu di tungstenu, ceramica, vetru, materiali compositi, zaffiro, ferrite, materiali refrattari, materiali di spruzzatura termica, etc.
Prodotti CBN di legame metallicu: usati principalmente per a trasfurmazioni di l'acciaio à alta velocità, l'acciaio per l'arnesi, l'acciaio per fustelle, l'acciaio inox, etc.

Zhengzhou Ruizuan vi furnisce strumenti prufessiunali di diamanti è CBN, i nostri arnesi sò usati in parechje industrii diffirenti.I nostri clienti trovanu boni applicazioni in l'industria di u legnu, di i metalli, di l'automobile, di a petra, di u vetru, di e pietre preziose, di a ceramica tecnica, di a perforazione di petroliu è di gas, è di a custruzione.In questi industrii, i nostri prudutti funzionanu bè in termini di longa vita, alta efficienza è pocu costu unità.Pensu chì sarete ancu cusì ........

Parti RZ TECH


Tempu di post: 18-Jan-2023