Kinfe Sharpening Wheels CBN Per Tormek

Per l'affilatura di coltelli cummerciale, i smerigliatrici da banco Tormek T7 T8 hè a smerigliatrice da banco più famosa.Pò esse currendu cù l'acqua è i so jigs sò u megliu adattatu per l'affilatura di i culteddi.

Ebbè, per l'affilatura di u cuteddu cummerciale, u costu mediu è u tempu di travagliu mediu di affilatura sò assai impurtanti.I nostri roti di affilatura CBN sò pensati apposta per voi.L'abrasive CBN hè l'abrasivi ideali per l'affilatura, l'affilatura è l'affilatura di l'acciaio carboniu.

Perchè l'abrasivi CBN?CBN hè u sicondu materiali più duru in u mondu, u diamante hè u primu.Ma a causa di u diamante hè faciule di carbone è reagisce à l'azzaru, però, CBN ùn serà micca.Allora, quandu si affila u cuteddu, u CBN hè u megliu.

Qualchidunu pò dumandà perchè ci sò sempre tanti prudutti di diamanti per l'affilatura di coltelli in i mercati.U mutivu hè chì CBN hè più caru cà u diamante.Allora quandu si usa u diamante, u costu hè bassu.Ma u diamante hà un difetti fatali, chì hè troppu duru, lascia sempre graffi profondi nantu à i vostri culteddi.CBN ùn serà micca cusì.Perchè hè più suave di l'abrasivi di diamanti.

Quandu si parla à Tormek grinder, a ghjente hà ancu una quistione chì perchè Tromek sceglie una rota di diamante.Mi piacerebbe dì chì u costu è l'applicazione larga sò i fatturi principali.Quandu Tormek vende i so grinders, i so clienti ùn solu affilanu i culteddi, ma ancu affilanu assai altri arnesi.À u tempu mediu, u diamante hè più prezzu.Dunque, per ottimisà e mole di macinazione per diverse applicazioni è ponu ancu guadagnà più soldi, sceglienu una mola di diamante per i so macinini.

In quantu à i nostri roti CBN per l'affilatura di coltelli, scegliemu un abrasiu CBN di alta qualità, pò affila rapidamente un cuteddu, è mantene menu bava à u stessu tempu.Avemu sceltu diverse grane per u prucessu differente.Hè statu pruvatu à i nostri clienti prufessiunali.

Sceglite una rota chì vi aiuta à guadagnà soldi!

Squadra RZ

2021-11-28


Tempu di Postu: 28-Nov-2021